Souren BV: “Tckl brengt gemak en bespaart een hoop tijd”

28 januari 2020

Ondernemer Kamil Souren van Aannemersbedrijf Souren B.V. uit Voorburg neemt al ruim vier jaar zijn zakelijke relaties mee naar één van de skyboxen van ADO Den Haag. Hij deelt daar een skybox met andere ondernemers en nodigt zelf drie á vier gasten per keer uit.

Tckl voor een gedeelde skybox

Binnen de gedeelde skybox zijn de taken verdeeld. Waar anderen verantwoordelijk zijn voor bijvoorbeeld de catering en aankleding, heeft Kamil de organisatie en verdeling rondom de tickets onder zijn hoede. “Ik krijg de tickets van ADO Den Haag en verdeel deze onder de andere skyboxhouders. Dat was voorheen best wel een klus, ik moest zowel de tickets naar de andere skyboxhouders brengen als naar mijn eigen klanten. Op een gegeven moment heb ik bij de club aangekaart of dit misschien ook op een andere, betere manier zou kunnen”. ADO Den Haag zag dit zelf ook en sinds begin van het seizoen 2019/2020 introduceerden zij Tckl onder alle skyboxhouders. Kamil was gelijk enthousiast."

“Ideaal dat ik toegangstickets ook via Whatsapp kan versturen"

“We hoeven tegenwoordig ook niet meer op elkaar te wachten bij de ingang van het stadion om de kaarten te overhandigen of snel nog even naar beneden rennen omdat iemand wat later is dan verwacht. Ik communiceer met mijn klanten veel via Whatsapp. Dat ik hen de toegangstickets ook via Whatsapp kan versturen vind ik echt heel handig Het is een handige tool, leuk om mee te werken en het is ook heel logisch dat het er is. Dit is wat ik naar op zoek was.”

“Het contact met Tckl is ook prettig. Professioneel en persoonlijk”

Naar zijn eigen klanten toe probeert Kamil altijd open en persoonlijk te zijn. “Dat waardeer ik ook zeer aan Tckl. Ze zijn enorm servicegericht, praktisch ingesteld en persoonlijk. Ik word gewoon blij van Tckl”.

Kies het beste voor jou en je gasten

Met Tckl kies je voor de beste oplossing voor het Guest Management van al je fysieke, online en hybride evenementen. Nodigt jouw organisatie regelmatig gasten uit voor verschillende evenementen? Zorg dat je vanaf nu alles perfect hebt geregeld.